replica horloge

replica horloge
replica horloge

2014年7月4日星期五

De liefde en de grenzen van de technologie

Als het gaat om de plugins, "de meeste van de dingen die ze doen zijn totaal onsamenhangend en nutteloos", grapt hij. "Maar af en toe een instelling die iets wat je nog nooit hebt gehoord kan doen vind je."

Eno gebruikt technologie niet alleen om muziek te maken, maar om het te beheren, om, zeg, geef textuur en tempo om geïmproviseerde composities, waarin hij toegeeft dat hij haat meestal voor zijn eentonig en vormeloos. Hij gebruikt monitoren om te communiceren met muzikanten als zij improviseren, en maakt gebruik van tekeningen en notities om hen te begeleiden op hun auditieve expeditie suggereert dat ze spelen alleen een deel van hun instrument, of dat denken ze dat nieuwe soorten muziek die nog nooit eerder hebben gehoord. Hij is bekend om buitengewone en suggestieve scenario's, zoals een postapocalyptic wereld waar vorige muziekgenres alleen worden beschreven met woorden te schilderen; of "North American pedagogische", ontworpen voor kinderen, die hulpeloos moest studeren wanneer badend in voldoende lawaai.

Het resultaat? "Het is zo moeilijk uit te leggen. waarom zou je niet naar de sodding concerten? 'hij plaagt.

Van Eno's technologie-projecten die door de mand gevallen, degene die hij het liefst zou willen doen herleven is het idee van selfgenerating muzikale systemen, die hij begon met het bestuderen in de jaren 1980. Het uitgangspunt is om een ​​musiceren machine te creëren, of het is zo simpel als een wind gong of zo complex als computersoftware. Zoals de vlinder effect, de uitkomst is afhankelijk van kleine veranderingen in de startvoorwaarden.

In een generatieve muziek project, Eno berekend dat het zou duren bijna 10.000 jaar om de gehele mogelijkheden van een individueel stuk horen. "Het interesseert me nog steeds als een manier van muziek maken", zegt hij, uit te leggen dat hij nu wil het ook voor het creëren van synthetische klanken gebouwd rond cellulaire automaten.

Echter, wanneer het gaat om het "spelen met computers in grappige manieren" om muziek te maken, weet hij maar al te goed dat de machines hebben beperkingen. "Computers hebben nog steeds een zeer sterke verbindingen naar hun afkomst als tekstverwerkers, knippen en plakken en al dat soort dingen. Er is veel van dat soort muziek over. Een deel ervan is prima, maar niemand mag de illusie koesteren dat computers stylefree. U bent niet van plan om een ​​grote 1960 soul ballad met een computer te maken. "

Zoals voor de volgende stap in zijn lange muzikale reis, is hij onlangs samen met het gesproken woord, "het nemen van de gesproken taal en behandelen als elke andere muzikale element, te rekken en repinching het en behandelen zoals alle elektronische geluid. Het is een nieuw soort poëzie. "Voor dit project, dat een naam ontbreekt, is hij samen met een dichter Rick Holland.

Eno heeft de afgelopen dagen doorgebracht Vermelding aan presentaties over het onderzoek op de hersenen, wormen en meer aan het Federale Instituut voor Technologie van Lausanne, dus vraag ik hem wat hij neemt weg van alles. Hoewel zowel wetenschap en kunst vertrouwen op experimenteren, zegt hij, ze zijn duidelijk verschillende dingen. "Ik denk dat de wetenschap wil kijken naar de wereld die er bestaat en ik denk dat kunst wil werelden die niet voorstellen."

Maar Eno benadrukt dat zijn interesse in de muziek is niet louter cerebrale. "Ik ben niet alleen een geest. Ik hou van dansen en seks en dat soort dingen die verband houden met rock and roll. "bekijk meer replica Rolex horloges en Rolex Masterpiece II

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex